Iutta sărbătorește campania „Dor de românesc”

10801909_10152914859292384_4747933259593576200_n

Campania “Dor de românesc” se desfășoară pe parcursul a 10 săptămâni, cuprinde 10 zone geografice și implică 10 ambasadoare, fiecare reprezentantă de cinste a zonei din care provine.

În deschiderea evenimentului: Nicoleta Chirica, fondatoarea Iutta, și Ana Morodan, fashion blogger și ambasadoare a Crișanei.

Arome și gusturi de la Băcănia ROD, Cotnari și Raw Coco.

Invitații vor fi întâmpinați cu o instalație contemporană de doruri, un artizan va grava prin talentul său aceste surse de inspirație în piele, iar Eglantina von Becheru, artist vizual, va realiza un performance de pictură în timp real. Fundalul sonor, asigurat de ritmuri armonioase de vioară, ne va purta în jurul lumii prin piese de inspirație folclorică și va reveni la specificul național atunci când dorul o va cere.

Povestea genților Iutta și a celor 10 zone din țară va fi spusă prin colecția “Dor de românesc”, căreia i se va adăuga în premieră seria “Dor de copilărie”, genți pentru cei mici cu dorurile celor mari.

Iubitorii de românesc sunt invitați să acceseze platformawww.dorderomanesc.ro pentru a afla mai multe detalii despre campanie, să citească povești autentice din toate zonele geografice ale României și Basarabiei, dar mai ales să își împărtășească, la rândul lor, dorul.

Care e dorul tău?
———-