Kraft Foods lansează în România o nouă campanie Jacobs Kronung prin care răsplăteşte consumatorii care reuşesc să îi aducă aproape pe toţi cei dragi la o ceaşcă de cafea alintaromată şi să se bucure de timpul petrecut împreună.
„Pentru început, le oferim tuturor un nume ce îi reprezintă, asemenea unui blazon, identificându-i ca făcând parte din acelaşi grup, numeros, dar şi select. Ei sunt, simplu, Apropiatorii. Pentru a le răsplăti talentul şi eforturile, le-am pregătit tuturor o campanie promoţională amplă, cu o mulţime de premii”, declară Cristina Pîndaru, Senior Brand Manager.
Campania se desfăşoară în perioada 18 iunie – 12 august 2012 şi beneficiază de o comunicare de marketing integrată, din care nu vor lipsi: prezenţa pe TV, online (campanie media şi website dedicat), panotaj stradal, cât şi suport susţinut la nivelul magazinelor.
Marele premiu constă într-un apartament de 2 camere, care va fi tras la sorţi la finalul campaniei. Fiecare consumator cu minim 3 coduri unice înregistrate în promoţie, poate fi câştigătorul marelui premiu.
Sunt oferite şi premii instant săptămânale (Iphone, televizor) şi zilnice (aparat Tassimo T40, Balansoar, Sistem Home Cinema şi Foişor de grădină). Cei mai activi participanţi în această campanie, respectiv Apropiatorii cu cele mai multe coduri înregistrate, vor fi premiaţi cu 400 de premii garantate.
Pentru mai multe detalii despre campanie, puteţi accesa puterealintaromei.ro