Kenvelo devine KVL, sub sloganul Urban Free Style

Brandul de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii Kenvelo, prezent pe piața din România din anul 2000, devine începând cu toamna acestui an, KVL, sub o nouă identitate vizuală și sloganul Urban Free Style.

._IMG_8850 ._IMG_8851 ._IMG_8852 ._IMG_8853 ._IMG_8854 ._IMG_8855 ._IMG_8856 ._IMG_8857 ._IMG_8858 1404769_780685871991333_1917596241597236869_o 10608470_763869967006257_7786742802206084994_o 10633462_784072308319356_1283294161547477432_o

Multiplele schimbări care au avut loc în ultimii ani în cadrul industriei de fashion din România, riscul îmbătrânirii morale a brandului Kenvelo, dar mai ales necesitatea de a sublinia eforturile Kenvelo îndreptate în ultimii ani spre îmbunătățirea semnificativă a calității produselor, sunt principalele motive care au stat la baza procesului de rebranding demarat la începutul anului 2013.

906641_761341520592435_1404186067307811195_o 10496149_761341750592412_4629798222450856668_o10608423_761341517259102_8162803267994197737_o

« Criza i-a determinat pe mulți consumatori să transforme investiția eficientă dintr-un principiu într-o adevărată strategie de achiziție, iar în industria de fashion aceasta se traduce prin produse care durează cât mai mult timp atât ca trend, cât și în ceea ce privește calitatea materialului. Cu ajutorul partenerilor noștri și inovațiilor pe care le-au adus în producție, am reușit să asigurăm satisfacerea acestei nevoi. » a declarat NILESH SAJNANI, CEO Kenvelo Group Intl. & Major Shareholder.

Reamenajarea magazinelor KVL va oferi publicului o mai bună vizualizare a produselor, o mai mare accesibilitate și gruparea mai clară a produselor, pentru o decizie de achiziție mai facilă, ridicând astfel întreaga experiență de shopping la standardele internaționale ale pieței.

Colecția de toamna-iarna 2014-2015

Detaliile cheie ale noii colecții de toamnă-iarnă 2014-2015 sunt redate de nasturi și etichete metalice, detalii de tip patchwork, combinații de țesături diferite, fibre inegal colorate, materiale de tip color-blocking. Ca piese cheie enumerăm clasica jachetă americană de baseball, transformată într-o piesă tipică pentru studenți, articolele tricotate și bluzele cu mâneca lungă cu cifre și litere, fustele scurte cadrilate și cămășile. O parte importantă a colecției o reprezintă și piesele tricotate, care au fost realizate într-o gamă variată de tehnici, precum și jachetele matlasate și voluminoase de iarnă ori din imitație de piele sau puloverele cu ochiuri mari.

Atât colecția denim pentru femei, cât și cea pentru bărbați conțin piese fashion și piese promo.

Articolele incluse în colecția de femei KVL toamnă-iarnă 2014-2015 au croieli noi și surprind la capitolul calitate. Colecția conține tricouri cu mâneca scurtă și mâneca lungă, cămăși din materiale țesute, topuri lejere din vâscoză, bluze supradimensionate, tricotaje ușoare realizate din fibre variate, pantaloni tip leggings cu imprimeu și jachete. Nu lipsesc din colecție fustele scurte cadrilate sau înflorate, cu croială creion sau A-line, și nici pantalonii din denim în patru croieli: skinny, slim, straigh și bootcut.

Colecția destinată bărbaților conține tricouri cu mâneca scurtă, mâneca lungă simplă și tip raglan, cămăși din materiale țesute, cărora li s-au adăugat detalii noi, de tipul nasturilor, al materialelor constrastante și al etichetelor țesute, bluze și pantaloni sport în care se combină patchwork-ul și diferitele tehnici de imprimare. Din colecție fac parte și tricotaje prelucrate cu ajutorul unor tehnici diferite, jachetele și pantalonii din denim cu 5 croieli: super slim, slim, straight, regular și loose. Designul acestora a fost îmbunătățit față de sezonul anterior prin adăugarea unor buzunare și a unor cusături special destinate ranforsării perechiilor de jeans.

KVL lansează colecții de două ori pe an, cu câte 4 intrări ce capturează cele mai moderne tendințe ale sezonului respectiv – Primăvară/Vară și Toamnă/Iarnă.