KENZO x H&M dezvăluie primele look-uri ale colecţiei ce se va lansa pe 3 noiembrie Colecţia pune ȋn valoare printurile ȋndrăzneţe, culorile tari și personalitatea brandului parizian H&M a dezvăluit astăzi primele 3 ţinute ce fac parte din colecţia KENZO x H&M, care va fi disponibilă ȋncepȃnd cu data de 3 noiembrie ȋn peste 250 de magazine selecţionate din ȋntreaga lume. În Romȃnia, creaţiile KENZO x H&M vor fi disponibile ȋn magazinele H&M din cadrul Unirea Shopping Center și Băneasa Shopping City.
Primele trei ţinute dezvăluite debordează de culoare și personalitate, elemente cheie care pun semnătura acestei colaborări. Pentru realizarea look book-ului, fotograful campaniei, Oliver Hadlee Pearch, a apelat la o serie de modele neconvenţionale, precum artiști, tineri creativi sau activiști, fiecare dintre ei considerat ambasador al colecţiei KENZO x H&M.
AMY SALL (studentă și activistă, fondatoare a SUNU: Journal of African Affairs, Critical Thought + Aesthetics) & JULIANA HUXTABLE (artistă, poetă șiDJ, 28 de ani) apar ȋntr-una dintre fotografii purtȃnd malete cu print tigrat și colanţi cu talie ȋnaltă, asortate cu mănuși negre din piele și ghete din țesătură jacquard și print tigrat.
ISAMAYA FFRENCH (make-up artist londoneză, parte a Theo Adams Company) poartă: jachetă supradimensionată din piele cu căptușeală de culoare roz, asortată cu maletă cu print tigrat și colanţi cu talie ȋnaltă.
OKO EBOMBO (artist muzician parizian, solistul trupei 19) poartă: o parka cu guler detașabil, jeans cu print tigrat, asortat cu flip-flops și șosete tabi. Ținuta este completată de accesorii precum șapca cu animal print, eșarfa asortată ei și o geantă cross body care păstrează aceeași linie cu restul ţinutei.