Lia Aram, un brand destinat în exclusivitate femeilor, a reușit să readucă în prim plan importanța noțiunii esențiale a Poveștii în comunicarea vestimentară, în cadrul lansării noului său showroom, marți seara în București, într-o atmosferă caldă, deschisă și puternic conturată de ideile pe care hainele create de ea le poartă drept mesaj.
Reîntoarcerea la noțiunea esențială a Feminității, echilibrul dialogului între Haină și cea care o poartă, precum și importanța Stilului personal au fost principalele coordonate pe care comunicarea întregului eveniment s-a realizat.
Lansarea showroom-ului Lia Aram a fost un prilej deosebit în care artiști, critici de artă și fashion, bloggeri, consumatori de spectacol fin și prieteni s-au întâlnit într-un acord reciproc cu mesajul pe care poveștile și linia conceptuală Lia Aram le comunică. După cum au declarat unii participanți la eveniment, faptul că un brand vestimentar alege să armonizeze libertatea reinventată a Stilului și importanța poveștii spuse de Haină, prin construirea unei maniere de limbaj unică, irepetabilă, reductibilă fiecărei Femei în parte, constituie un moment îmbucurător și îndelung așteptat.
Mesajul Lia Aram susținut ambiental în cadrul evenimentului de lansare a showroom-ului a reușit să readucă în prim plan importanța comunicării vestimentare în notă personală.