Lia Aram S/S 2015

Lansarea Colecției Primăvară-Vară  Lia Aram. Brandul vestimentar dedicat în exclusivitate femeilor, Lia Aram, a reușit cu succes să își expună propria viziune artistică asupra relației Realitate Emoțională – Amprentă Vestimentară, în cadrul lansării Colecției Primăvară-Vară, marți seara în București, în cadrul unui eveniment care a propus publicului său privirea-În, contrabalansând cu eleganță deja cunoscuta privire-La.

10269283_1516396455285725_5210881956826942505_o 10265441_1516400038618700_3537491437624663109_o10535036_1516399895285381_5199776823199572404_o

Profund umană și specific feminină, nevoia de Poveste a fost conceptul întregii colecții. Esențialul Iluziei raportat la realitatea Femeii Lia Aram a reprezentat cadrul complet de desfășurare conceptuală a evenimentului.

1913417_1516399811952056_4098919644345238827_o 10687931_1516399855285385_4283975035929655086_o

Anemona Stanchi a reușit și de această dată, prin limbajul artistic abordat de Lia Aram, brandul pe care l’a creat, să atingă ireproșabilul noțiunii de Expresie, în cadrul unui eveniment cald, conturat în jurul unei atmosfere libere și degajate, calibrate pe noțiunea profesionalismului.

Lansarea  Colecției Primăvară-Vară Lia Aram a constituit un prilej deosebit în care toți cei prezenți s’au întâlnit într’o evidentă și reciprocă aplecare spre mesajul artistic. Printre consumatorii serii s’au aflat 250 de invitați din domeniu, de la critici de artă și fashion, până la bloggeri și vechi prieteni. De asemenea, seara a fost onorată și de prezența Alteței Sale, Principele Mihai de Laufenburg și Excelențele Lor, doamnele ambasador ale statelor Algeria, Chile, Liban, precum și de distinsul domn ambasador al Turciei.

Toți au fost încântați de profesionalismul și căldura oamenilor din echipa organizatoare, precum și de spațiul locativ și nivelul artistic al abordării conceptuale aduse, și de această dată,  în lumină de Lia Aram.

Despre viziunea Anemonei Stanchi, transpusă și tradusă prin Lia Aram și prin această primă prezentare de colecție, puteți citi în comunicatul de presă, articolele și interviurile preluate și realizate de toată media de fashion românească.

Transparența materialelor, diversitatea lor de textură, evanescența transmisă și alegerea manierei simple de a așeza Ideea în Creație Vestimentară,  la nivelul tuturor celor 25 de ținute prezentate pe podium, fac din Lia Aram un brand care, de fiecare dată, pare că își găsește alte colțuri de potențial spre explorare și  noi limite spre depășire.