Lavazza, cafeaua oficială a turneului de la US Open, lansează o nouă campanie în parteneriat cu Andre Agassi
Lavazza anunță o nouă colaborare internațională cu Andre Agassi, legenda tenisului. Parteneriatul prin care Agassi devine purtătorul de cuvânt al Lavazza în lumea tenisului a fost anunțat oficial în cadrul turneului de la US Open. Lavazza este povestea unei familii autentice italiane, o companie cu o istorie de 120 de ani, cu sediul în Torino. În 2015 Lavazza a devenit singurul brand din categoria de produse alimentare și băuturi, partener al tuturor celor patru turnee de Grand Slam.
Lavazza și-a dorit un partener care să împărtășească dorința de a atinge excelența prin tot ceea ce face, calitate regăsită la Andre Agassi. Agassi este unul dintre cei mai mari campioni din toate timpurile, cu un palmares impresionant, care include 60 de titluri ATP și 8 titluri de Grand Slam. Ocupant al primei treapte a clasamentului mondial de 6 ori, el este căștigător al unei medalii olimpice de aur și unul dintre puținii atleți care a obținul Golden Slam-ul, câștigând toate cele 4 turnee de Grand Slam și aurul olimpic.
Andre Agassi a spus: „În povestea mea de viață, pasiunea mea pentru cafea are un loc aparte – așadar, parteneriatul cu Lavazza este o potrivire perfecta, compania poziționândusu-se în fruntea industrie sale încă de la început. Lavazza a inventat arta de a combina diferite tipuri de cafea din zone geografice diferite și crează cu pasiune cea mai buna cafea autentică italiană, pe care o știu și o iubesc de zeci de ani.”
Pentru lansarea oficială, nu mai puțin de 150 de clone reprezentându-l pe Agassi din anii 1980 au alergat prin orașul New York pe 30 august și au interacționat cu fanii tenisului veniți din întreaga lume pentru a lua parte la US Open. Apoi, în pauza dintre primele meciuri ale serii, „clonele” s-au reunit la Arena Arthur Ashe pentru o desfăsurare spectaculoasă, în concomitent cu lansarea noului spot publicitar (disponibil și pe tennis.lavazza.com), care dezvăluie oficial întoarcerea lui Andre Agassi la US Open, după mai mult de 10 ani.
Andre Agassi completează: „A fost o experiență minunată să lucrez alături de Lavazza, de la filmarea videoclipului „I’m Back”” în Italia la crearea unei activări distractive și interactive care a marcat debutul colaborării noastre. Aștept cu nerăbdare să văd ce va urma în anii următori.”
Noul parteneriat va include evenimente, promoții și apariții personale la turneele de Grand Slam, oferite fanilor tenisului din întreaga lume: la Australian Open în Melbourne, la Roland Garros în Paris, la Wimbledon în Londra și la US Open în New York, precum și la alte turnee regionale de prestigiu, unde cafeaua Lavazza este prezentă: la BNP Paribas Open în Indian Wells, Mercedes Cup în Stuttgart și Rogers Cup în Toronto.