Bucureşti, 15 mai 2014: Paralela 45 a fost recunoscută drept „The most trusted brand 2014”, la categoria Agenţii de Turism în cadrul celui mai recent studiu de piaţă realizat asupra consumatorului român de revista Reader’s Digest. Este cel de-al şaselea an consecutiv în care Paralela 45 se bucura de cel mai ridicat nivel de încredere în achiziţionarea vacanțelor.
Trusted Brands 2014 este cel mai complex studiu de piaţă asupra consumatorului european şi are ca scop selectarea brandurilor care au câştigat încrederea consumatorilor şi se plasează în topul preferinţelor acestora. Anul acesta studiul s-a realizat în 12 ţări, printre care şi România.
„Într-o industrie a serviciilor şi a contactului direct cu clienţii, a rămâne timp de şase ani consecutivi în topul preferinţelor acestora este o mare realizare. Brand-ul este o poveste care te reinventează, astfel prin fiecare destinaţie introdusă în portofoliul nostru suntem supuşi unor noi provocări. Călătoria este singurul bun nematerial pentru care turistul plăteşte şi se îmbogăţeşte. Şi noi ne-am reinventat prin fiecare nou turist sosit în agenţia noastră, până când am găsit acel tot unitar ce înglobează atenţia, seriozitatea şi standardele ridicate prin care construim fiecare vacanţă, chiar dacă uneori există poate percepţia că suntem mai scumpi, de fapt acest puţin mai mult garantează calitatea şi încrederea pe care le-o oferim turiştilor. Lumea este o carte plină de aventuri, iar cei care aleg să călătorească, deschid de fiecare dată un nou capitol al aventurilor de neuitat. Această carte nu ar fi fost posibilă fără întreaga echipă formată din cei aproape 200 de colegi care transformă în realitate visul fiecărui turist, prin crearea unor vacanţe de neuitat”, a declarat Alin Burcea, Preşedinte Paralela 45.
Paralela 45 activează de peste 24 de ani pe piaţa vacanțelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din România, ce deţine o reţea naţională formată din 35 agenţii şi aproape 200 de angajaţi. Alături de turismul individual şi intern, chartere, bilete de avion, Paralela 45 se concetrează acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre acestea regăsindu-se în exclusivitate doar aici. Circuitele în Africa, America şi destinaţiile exotice reprezintă punctele forte ale ofertei agenţiei Paralela 45.
Studiul Trusted Brands 2014 s-a desfăşurat concomitent în 12 ţări europene, respondenţii având la dispoziţie de ales 20 de categorii de branduri comune celor 12 ţări şi un număr de maximum 18 categorii locale. Participanţii selectaţi din clienţii activi ai revistei Reader’s Digest nu au primit variante de răspuns, ci au fost rugaţi să nominalizeze ei înşişi mărcile în care au încredere şi să le evalueze apoi în funcţie de „Calitate”, ’’Valoare excelentă”, „Imagine puternică”, „Înţelegerea nevoilor clienţilor” şi ’’Responsabilitate sociala’’. În perioada septembrie-noiembrie 2013, în Europa (Belgia, Republica Ceha, Elveţia, Finlanda, Franţa, Germania, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Rusia şi Slovenia) s-au trimis 177.500 de chestionare cu întrebări deschise.
Contact de presă:
Andreea Lada
Senior PR Consultant
0756.010.868