„Plateste cu poezie” a ajuns la a 4-a editie

Pentru al patrulea an consecutiv, poezia devine pentru o zi monedă de schimb. Julius Meinl invită și în acest an românii pe 21 martie să se alature campaniei-manifest “Plătește cu poezie” ce va avea loc în peste 200 de cafenele din toată țara.

Marca de cafea vieneză, a cărui misiune este să facă lumea mai bună prin intermediul poeziei, îi provoacă și în acest an pe români să își descopere creativitatea, oferind cafea în schimbul versurilor. Astfel, pe 21 martie, în cele peste 200 de cafenele participante din toată țara, iubitorii de cafea și poezie sunt așteptați să dea frâu liber sentimentelor, lista locațiilor participante putând fi consultată AICI.

Anul trecut, campania-manifest lansată de Julius Meinl în octombrie 2013, în România, a reușit să strângă peste 17.400 de poezii scrise de români din peste 70 de orașe din țară, toate acestea în schimbul cafelelor oferite în locațiile partenere.

Poetry Beats pe 20 martie, la Beraria H

Duminică seară, cu o zi înainte de Ziua Internațională a Poeziei, Julius Meinl vă invită începând cu ora 20.00, la Berăria H din Capitală, la primul show poetic din România.  Spectacolul îi are drept protagoniști pe Deliric, împreună cu DOC și Vlad Dobrescu și pe KREM, cu un performance bazat pe versurile lui Iv cel Naiv. Sunteți, astfel, așteptați la o conversație experimentală de versuri contemporane, purtată live între poeți și poeți de stradă. Intrarea la eveniment este liberă. Mai multe detalii legate de show, găsiți AICI.

Krem poetizează live, la Radio 21

Anul acesta, poetizer-ul iese din anonimitate și se aude live, în matinalul Radio 21. Luni dimineață, de Ziua Internațională a Poeziei, Răzvan Krem Alexe va poetiza orice obiect sau stare a ascultătorilor, susținut fiind de cei doi matinali, Shurubel și Bogdan.

Robert Montgomery, ambasadorul “Pay With A Poem” 2016

Campania “Plătește cu poezie” se desfășoară la nivel global în peste 1300 de cafenele partenere Julius Meinl în 30 de țări din întreaga lume. Totodată, în misiunea sa de a inspira lumea prin intermediul poeziei, Robert Montgomery, artistul cunoscut ca fiind “Banksy al cuvintelor”, s-a alăturat manifesto-ului inițiat de Julius Meinl și a devenit ambasadorul global oficial al campaniei “Pay With A Poem”. Alături de marca de cafea vieneză, prin intermediul billboard-urilor lui revoluționare, lupta pentru aceeași misiune, aceea de a arăta că poezia poate face lumea mai bună.

“Îmi place cum “Plătește cu poezie” ne face să căutam în buzunarul libertății, în care banii sunt înlocuiți de versuri. În loc să folosească bancnote sau un card, oamenii pot da o altă valoare poeziei și o pot folosi ca o metodă alternativă de plată. Cred că majoritatea oamenilor scriu versuri în adolescență și uită de acest hobby la maturitate. Cu această inițiativă îi încurajăm pe toți să se reconecteze la vocea poetică interioară”, spune Robert despre campanie.

Robert Montgomery va folosi miile de poezii scrise de mână cu ocazia Zilei Internaționale a Poeziei pentru a crea o nouă operă de artă care își propune să demonstreze puterea poeziei.

“Julius Meinl este ambasadorul global al culturii cafenelelor vieneze și, pentru noi, poezia reprezintă esența și sufletul acestei culturi. Versurile aduc oamenii mai aproape și îi inspiră, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Astăzi, dorim să contribuim activ la a inspira oamenii și la a aduce mai multă poezie în lume . Această inițiativă globală ne permite să realizam acest lucru pentru că poezia este o limbă ce poate fi înțeleasă în toată lumea „, crede Marcel Löffler, CEO Julius Meinl.

Deliric Iv cel Naiv

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Poetry Beats Beraria H

Lasă un răspuns