România a celebrat cea de-a patra ediţie a Arthur Guinness Day alături de 55 de ţări din întreaga lume

Cea de-a patra ediţie a Arthur Guinness Day a fost celebrată de milioane de fani din întreaga lume. Mii de români din toată ţara au luat parte la eveniment şi au sărbătorit în stil irlandez, ridicând paharul pentru legendarul Arthur Guinness în peste 100 de pub-uri partenere Guinness.

“Guinness este brandul oamenilor prietenoşi, curajoşi şi al celor care doresc să fie diferiţi. Dorim să mulţumim tuturor românilor care au celebrat alaturi de noi Arthur Guinness Day” a declarat Roccos Cosmatos, Vice Preşedinte Marketing United Romanian Breweries Bereprod.

 

Timp de trei zile, începând cu 27 septembrie, în pub-urile bucureştene şi din ţară românii s-au delectat alaturi de Guinness, muzică de calitate şi au avut parte de surprize şi mii de premii din partea brandului constând în accesorii marca Guinness.

 

Încă din 2009, Arthur Guinness Day a însemnat o serie de festivități care au avut loc simultan la nivel global în oraşe precum Dublin, New York, Lagos, Yaoundé şi Kuala Lumpur şi care au reunit concertele unor artişti de primă ligă, precum Calvin Harris, Sugababes, Roots Manuva, The Black Eyed Peas sau Sean Paul, alături de serbări populare în care entertainment-ul, una dintre valorile incluse în filozofia Guinness, a stat la loc de cinste.

Tom Jones, Fat Boy Slim, Professor Green şi Mumford & Sons sunt doar câteva nume de referinţă care au sărbătorit anul acesta în cinstea lui Arthur Guinness alături de fanii din întreaga lume.

Evenimentele muzicale beneficiază de suportul Arthur Guinness Fund™ – program care se adresează tuturor celor sunt implicaţi în activităţi şi acţiuni care îşi propun să îmbunătăţească comunitatea socială din care fac parte. Creat pentru a onora şi continua mostenirea filantropică a fondatorului Arthur Guinness, Arthur Guinness Fund™ a fost special creat pentru a oferi o platformă internaţională antreprenorilor sociali din întreaga lume, pentru a-i ajuta să îşi ducă planurile la un alt nivel cu scopul de a produce schimbări pozitive şi durabile.

La ediţia din acest an, Arthur Guinness Fund™ a reuşit să strângă aproape 8 milioane de Euro cu ocazia Arthur Guinness Day. Contribuţiile s-au făcut în numele oamenilor care au dat check-in pentru eveniment prin intermediul Facebook dar şi prin vânzarea de bilete pentru festivităţile care au avut loc cu această ocazie.

Guinness se celebrează întotdeauna într-un mod responsabil