S-a deschis Collective, cel mai nou hub fashion

Deschidere magazin collective

Începând de ieri, cel mai mare magazin collective din București s-a deschis pe strada Ion Câmpineanu nr. 2 și devine, astfel, un hot spot al modei, chiar în centrul capitalei. Emporio Armani, M Missoni și CK Menswear sunt brandurile care se vor regăsi în exclusivitate în magazinul multibrand situat într-o clădire monument istoric de la începutul secolului XX.

Noul flagshipstore collective beneficiază de o suprafață de 1.200 de mp și se întinde pe 3 niveluri: subsol, parter și etajul 1. Parterul este dedicat unui mix de colecții masculine și feminine, aparținând unor branduri premium precum Emporio Armani, M Missoni, Hugo by Hugo Boss, CK Menswear, Polo Ralph Lauren, Ted Baker, Juicy Couture, în timp ce la subsol se află colecțiile doar pentru bărbați, iar la etajul 1 cele de damă. O noutate față de celelalte magazine collective din București o reprezintă, pe lângă brandurile în exclusivitate, și faptul ca nivelurile destinate bărbaților și femeilor dispun de zone cu lenjerie intimă și încălțăminte.

Designul interior modern al magazinului surprinde printr-un contrast plăcut cu exteriorul clasic al clădirii, care îmbină elemente art nouveau și academism francez, caracteristice anilor 1900-1920. Fiecare nivel al magazinului a beneficiat de o atenție deosebită la detalii, pornind de la cea acordată podelei până la tavanele spectaculoase din sticla neagră asortate cu lămpi din ceramică.

Lemnul prețios și fierul forjat se îmbină într-o fuziune spectaculoasă cu marmura de Carrara și chiar cu porțiuni din cărămida originală din care a fost construită clădirea acum aproape 100 de ani. Sunt elemente care compun un decor inedit, modern și minimalist creat pentru a evidenția produsele și pentru a oferi oricărui vizitator momente de relaxare și de încântare. Magazinul collective de pe strada Ion Câmpineanu, nr.2, se alătură celorlalte trei magazine deschise în București în AFI Palace Cotroceni, Băneasa Shopping Center și București Mall, unde pasionații de modă descoperă permanent noile colecții ale brandurilor internaționale preferate.

Conceptul de visual merchandising a fost realizat sub coordonarea cunoscutului designer Stephan Pelger.

Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Ted Baker, Juicy Couture, UGG Australia, Boss Orange, Armani Jeans, CK Jeans, G-Star Raw, Scotch&Soda, Pepe Jeans London, Franklin&Marshall, Converse sunt doar o parte dintre brandurile internaționale ale căror colecții pot fi regăsite în magazinele collective.

Lasă un răspuns