Samsung aduce în exclusivitate aplicaţia Fashion TV pentru Smart TV

Samsung şi Fashion TV aduc o notă de stil cu aplicaţia nou lansată

 Samsung Electronics Co., Ltd, lider global în media digitale şi tehnologii de convergenţă digitală, anunţă un parteneriat cu Fashion TV, prin care programele canalului vor fi disponibile pe Samsung Smart TV-uri. Utilizatorii pot accesa tot acest conţinut apăsând un simplu buton şi astfel pot vizualiza în direct prezentări de modă şi şedinţe foto, având de asemenea acces exclusiv la imagini cu modele şi designeri din culisele Fashion TV.

“Samsung este principalul furnizor global de Smart TV-uri, având numeroase parteneriate care aduc conţinut bogat şi funcţii exclusive utilizatorilor. Acest parteneriat cu Fashion TV extinde oferta noastră către un gen cu totul diferit şi completează obiectivul nostru de a oferi o experienţă de vizualizare personalizată, la cerere,” a declarat Dan Saunders, Director al Serviciilor de Conţinut la Samsung Electronics Europa. “Încă de la apariţia sa, Fashion TV a fost în fruntea reportajelor din industria modei, iar noi suntem foarte mândri să introducem aceste programe printre serviciile noastre.”

Timp de patru luni, aplicaţia Fashion TV va fi disponibilă în exclusivitate doar pentru Samsung Smart TV-uri şi va prezenta tot ce are mai bun de oferit lumea modei. Pentru publicitarii dornici de a antrena o audienţă pasionată de modă, acest serviciu oferă oportunitatea de a afişa conţinut de publicitate în timpul programelor. Acest serviciu va fi oferit de Smart Clip, liderul European în publicitatea video, care va furniza publicitate relevantă, direct către utilizatori.

“Acest parteneriat aduce Fashion TV în vizorul unei audienţe mai mari în Europa, datorită succesului constant al Smart TV-urilor Samsung. Deoarece tot mai mulţi oameni caută noi forme prin care să se uite la televizor, suntem încântaţi că am lucrat cu LiveDefinition, care a creat acest serviciu pentru a le oferi utilizatorilor şi publicitarilor noi forme prin care să interacţioneze cu brandul nostru,” a spus Alona Fischbein, Director Fashion TV.

Fashion TV este disponibil în limba engleză în Europa şi se alătură unei arii tot mai mari de servicii care oferă conţinut video la cerere şi transmisiuni live de ştiri, divertisment şi business.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd.  este lider mondial în industria semiconductorilor, a telecomunicaţiilor, a dispozitivelor media digitale şi a tehnologiilor de convergenţă digitală, cu vânzări consolidate de 135.8 miliarde USD în anul 2010. Având aproximativ 190.500 de angajaţi în 206 de birouri din 68 de ţări, compania operează două organizații separate, pentru a coordona nouă divizii principale de afaceri: Digital Media & Communications, compusă din Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions și Digital Imaging; și Device Solutions, alcătuită din Memory, System LSI și LCD. Recunoscut pentru performanța lider în industrie, conform unei serii de criterii economice, de mediu și sociale, Samsung Electronics a fost numită cea mai sustenabilă companie de tehnologie din lume în cadrul 2011 Dow Jones Sustainability Index. Vizitaţi www.samsung.com pentru mai multe informaţii.

Despre Fashion TV

Fondat de către preşedintele său, Dl. Michel Adam, Fashion TV este cel mai mare canal media de modă din lume. Fiind singurul canal TV care funcţionează global 24/7 şi se concentrează pe modă, frumuseţe, tendinţe şi stil, FTV transmite cele mai noi ştiri şi informaţii în peste 350 de milioane de locuinţe şi 7 milioane de locuri publice din întreaga lume. Fashion TV este mai mult decât un canal, este un stil de viaţă. Comunitatea de telespectatori FTV este considerată cel mai luxos, fermecător şi pasionat de modă grup ţintă al consumatorilor de media, cărora nu doar le face plăcere să urmărească stilul de viaţă modern la TV, ci le şi face plăcere să-l experimenteze. Astfel, produsele, locaţiile (F Clubs, F Bars etc.) şi evenimentele de mare clasă marca Fashion TV cresc în popularitate şi sunt căutate de milioane de fani din întreaga lume.