La New Look, primăvara aduce femininul în primplan, printr-o săptămână de oferte special concepute pentru reînnoirea garderobei. În perioada 1-8 martie, brandul britanic a pregătit pentru românce câte un mărţişor cu stil în fiecare zi, începând cu rochii de la 59,90 lei pentru 1 martie şi -30% la încălţăminte în weekend-ul 2-3 martie, discount aplicat la produsele care nu fac obiectul altei promoţii. Campania continuă cu sacouri de la 89,90 de lei (luni – 4 martie), jeansi de la 89,90 lei (marţi – 5 martie) şi tricouri de la 29,90 lei (miercuri – 6 martie). Ultimele două zile ale campaniei sunt dedicate accesoriilor îndrăzneţe, care să dea tuşa finală outfit-urilor. Astfel, joi şi vineri (7-8 martie), fanele brandului pot profita de -20% la toate accesoriile care nu fac obiectul unei alte promoţii.
„Fie că e vorba de un party cu colegii sau o ieşire neconvenţională cu fetele, o cină romantică sau o primă întâlnire, fiecare femeie va dori să fie în centrul atenţiei, punându-şi în valoare unicitatea. De aceea, am gândit această săptămână ca pe o călătorie în căutarea outfit-ului potrivit pentru evenimentele de 8 Martie. Este modul în care New Look doreşte să răsfeţe fiecare femeie în această primă săptămână de primăvară, cu atât mai mult cu cât vestimentaţia şi starea de spirit sunt combinaţia câştigătoarea pentru a te face repede remarcată”, a declarat Carmen Mărunţelu, PR&Marketing Manager New Look România.
Campania este valabilă în toate cele 7 magazine New Look din ţară şi invită româncele la o incursiune în Vestul Sălbatic. Denimul este omniprezent, alături de imprimeurilor florale prăfuite şi textile din piele ce crează un sentiment rustic autentic. Culorile sunt subtile, delicate şi calde: roz prăfuit, verde salcie şi nuanţe de maro. Imprimeurile pastelate se combină cu detalii brodate aplicate pe fuste, jeansi sau pantaloni scurţi. Aspectul relaxant al westernului este subliniat prin tricouri înnodate din denim, cizme până la genunchi şi fuste lungi.