TIMEOUT deschide cel de-al 10-lea magazin în Băneasa Shopping City

Din toamna anului trecut, când TIMEOUT a revenit pe piaţa locală, investiţia în dezvoltarea brandului a ajuns la peste 1 milion de euro iar reacţia primită din partea publicului obligă la păstrarea aceluiaşi ritm accelerat de extindere la nivel naţional.

1147496_314648682010785_737664078_o

„TIMEOUT este unul dintre acele branduri care, datorită capacităţii de fidelizare a publicului prin calitate şi originalitate, impulsionează o întreagă echipa de oameni şi un întreg portofoliu, prin feedback-ul pozitiv, energizant primit din partea clienţilor. Asta ne obligă pe noi să facem tot posibilul pentru a ajunge la cât mai mulţi dintre cei care îşi doresc să îmbrace TIMEOUT şi să încheiem parteneriate strategice precum cel cu Băneasa Shopping City, un centru comercial puternic care suntem siguri că ne va ajuta foarte mult să creştem nivelul accesibilităţii produselor din toate punctele de vedere.”  – Philippe Besadoux, General Manager TIMEOUT România.

1379376_316230998519220_313873831_n

Reţeaua TIMEOUT România numără 5 magazine deschise în Bucureşti, 2 în Cluj şi câte un magazin în Craiova, Piteşti şi Ploieşti. Cel mai recent magazin TIMEOUT are o suprafaţă de 164 mp iar investiţia în amenajare s-a ridicat la 100.000 euro, la care se adaugă 35.000 euro investiţia în stocuri.

Fanii produselor TIMEOUT sunt caracterizaţi de un spirit deschis şi inovativ în ceea ce priveşte stilul abordat şi nu urmăresc întotdeauna trendurile, ci originalitatea. 70% dintre aceştia obişnuiesc să revină în magazinele TIMEOUT de cel puţin 2 ori pe lună iar 36% cel puţin o dată pe săptămână.

1377077_316655975143389_200175309_n

Designerii TIMEOUT creează anual două colecții ce ajung și în magazinele din România, ghidându-se permanent după principiile de bază ale filozofiei „Feel Alive!”: confort, durabilitate, calitate, originalitate şi autenticitate hand-made în conturarea detaliilor, astfel încât TIMEOUT să devină opţiunea favorită din garderobă pentru o perioadă cât mai îndelungată.

Colecţia de toamnă-iarnă 2013 reinventează modalităţi de a îmbina elemente moderne cu cele tradiţionale, rustice sau nostalgice, într-un mix eclectic de ţesături şi croieli, cu accente de culoare. Combinaţiile posibile între articolele noii colecţii permit fanilor TIMEOUT obţinerea unui look fresh şi autentic, într-o multitudine de scenarii.

TIMEOUT a fost înfiinţat în 1992, în California, de către un grup de tineri designeri care doreau să promoveze stilul de viaţă californian şi spiritul său unic, iar începând cu 1995 a trecut oceanul ajungând în mai multe ţări europene, printre care şi în România.

TIMEOUT a evoluat ca o reacţie la stilul impersonal impus de marile corporaţii din domeniul fashion, care urmăresc mai degrabă obţinerea profitului decât a creativităţii şi a libertăţii de exprimare.

Sloganul „Feel Alive” poziţionează TIMEOUT ca brand optimist, total dedicat inovaţiei şi explorării unor noi stiluri.

TIMEOUT a revenit pe piaţa locală sub administrarea aceleiaşi echipe de management care a dezvoltat în România brandurile Kenvelo, Lee Cooper şi Tom Tailor.