SARTO made to measure a lansat colecţia pentru sezonul toamnă-iarnă 2012/ 2013

SARTO made to measure este primul concept-boutique masculin din România axat pe consiliere vestimantară masculină.

Lansarea noii colecţii SARTO pentru sezonul toamnă-iarnă a avut loc în data de 25.09.2012, la ora 19:30, la SOFA restaurant & bistro café, situat în Bd. Barbu Văcărescu, nr. 241A, sector 2, Bucureşti.

O colecţie pentru bărbaţi de succes

Imediat după discursul de deschidere al serii de cocktail, cei doi fondatori ai SARTO made to measure au dezvelit noua colecţie destinată bărbaţilor pentru care imaginea personală este principala carte de vizită.

Imaginea SARTO made to measure pentru acest sezon este modelul Aureliu Surulescu. În cadrul evenimentului s-a prezentat colecţia SARTO pentru sezonul toamnă-iarnă 2012/ 2013, care a cuprins o propunere de 10 ţinute complete, o adevărată declaraţie a bărbatului modern. Printre acestea s-au regăsit clasicul costum business, sacoul casual şi ţinuta black tie, completate cu propunerile de cămăşi.

La showroom-ul din strada Nicolae G. Caramfil nr. 22(ambasada Chinei) puteţi vedea şi selecţia de ţesături pe care SARTO o prezintă clienţilor, care conturează o colecţie de peste 500 costume şi 2.000 de cămăşi. Este o colecţie care poate răspunde în egală măsură celor mai simple, dar şi celor mai exigente cerinţe masculine în materie de vestimentaţie.

„Povestea noastră a început acum 2 ani, când am fost în Italia şi am văzut cu câtă dezinvoltură şi lejeritate poartă bărbaţii de acolo costumele”, a declarat Alexandru Moise în cadrul evenimentului, managing partner şi consilier în imagine SARTO made to measure.

Un economist şi un jurnalist, cei doi fondatori ai brandului SARTO made to measure au acumulat experienţă în consilierea vestimentară masculină, din pasiune şi studiu propriu, cât şi din stagiile de pregătire efectuate în Italia, la renumite case de creaţie vestimentară. Urmărind pasiunea pentru hainele de bun gust, cei doi antreprenori au lansat în 2011 două proiecte dedicate educaţiei vestimentare a bărbaţilor din România, un blog cu ipostaze autentice – http://dappergents.ro, proiect premiat la Roblogfest, ediţia 2012, şi cea mai mare comunitate de stil masculin din România – http://academiadestil.ro, la care au aderat principalele bloguri adresate bărbaţilor, cât şi designeri şi creatori din moda masculină.

„Ne-am dorit ca bărbaţii din România să înţeleagă că haina nu este doar o bucată de cârpă, ci este un deschizător sau un închizător de drumuri”, a explicat Alexandru Drăgan, partener şi consilier în imagine SARTO made to measure, în cadrul discursului său.

Alaturi de invitați și persoanele publice s-au numărat si Ozana Barabancea, care s-a alaturat trupei Merci Band pentru cateva piese, si partenerul ei, Cezar Ionascu, Denise Iacobescu, mama cântăreței Antonia, Paul Ipate si Ioana Blaj, imaginea Vodafone, Adrian Nartea( prezentatorul evenimentului), Laura Lazăr cu iubitul ei, Florin Dobre, finaliștii de la Vocea Romaniei frații Munteanu, Maximilian si Sebastian, și Oana Brutaru( trupa Merci Band).

sursă foto: www.stilmasculin.ro