Seria de evenimente din conceptul Băneasa Xclusive continuă cu Il Passo!

Lansarea colecțiilor capsulă KENZO și GUESS la Il Passo, disponibile exclusiv în Băneasa Shopping City

Băneasa Xclusive este un nou concept Băneasa Shopping City care își propune să aducă împreună toate exclusivitățile oferite de Băneasa Shopping City reunind – lansări de branduri în exclusivitate, colecții capsulă în premieră, produse în ediție limitată și experiențe unice de shopping.

Noul concept celebrează universul exclusivităților din lumea shopping-ului și completează natural binecunoscutul tagline „All in the Name of Fashion”, devenit sinonim cu Băneasa Shopping City. Cu peste 50 de branduri disponibile în exclusivitate și peste 350 de magazine, centrul comercial este locul în care au loc cele mai importante premiere din lumea modei și ale shopping-ului. Aici ajung pentru prima dată toate produsele care ulterior devin obiectul dorinței a mii de oameni, lansările de branduri în exclusivitate, colecțiile capsulă, produsele în ediție limitată sau experiențele unice de shopping ce se întâmplă în premieră la Băneasa Shopping City.

Miercuri, 28 martie, seria de evenimente din conceptul Băneasa Xclusive a continuat prezentarea noutăților din magazinul Il Passo. Este vorba despre două colecții capsulă Kenzo și Guess, disponibile în exclusivitate în magazinul Il Passo din Băneasa Shopping City.

Recunoscut pentru produsele de lux si colecțiile glam, GUESS a debutat in anii ‘80 cu inovarea stilului și reinterpretarea denimului. Frații Marciano promovează o atitudine și un lifestyle mai mult decât un trend efemer în fashion. Când ne gândim la femeile care poartă GUESS, ne gândim la Claudia Schiffer, Carrè Otis, Eva Herzigova, Laetitia Casta, Carla Bruni sau Naomi Campbell. GUESS înseamnă spirit, dar și senzualitate.

Modern și fresh, colorat și flamboaiant, KENZO surprinde mixul dintre influențele japoneze și standardele de modă europene. Colecția primăvară-vară 2019 este un colaj plin de energie și culoare, cu o viziune futuristă și modele care aduc împreună mai multe tipologii de personaje, cu gândul la o utopie.

Pentru mai multe informatii, nu ezitați să o contactați pe Andra Gari, Marketing Campaign Coordination Băneasa Shopping City, la adresa andra.gari@baneasa.ro.

Despre Băneasa Shopping City

Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piața românească de fashion și entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorințe în materie de shopping, de la cele de renume internațional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele. Centrul comercial include și o zonă impresionantă de divertisment, MaxFun, MaxBet și Grand Entertainment, ce cuprinde: Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluționară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio, la care se adaugă o categorie specială de evenimente culturale (producții proprii de teatru sau transmisiuni live de pe marile scene ale lumii). Aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României.

Despre Il Passo

Sub impulsul inovației și al pasiunii pentru fashion, IL PASSO a devenit unul dintre cei mai mari retaileri și producători de încălțăminte și accesorii din piele din România.
Colecțiile IL PASSO, dedicate atât femeilor, cât și bărbaților, dezvăluie eleganța simplității și umanizarea perfecțiunii prin pielea naturală de o calitate deosebită, designul subtil și detaliile executate cu grijă și rafinament. Prin cromatica elaborată și surprinzătoare, elementele stilizate după noile tendințe, dar și geometria patternurilor care conturează fiecare produs, IL PASSO își propune să transforme fiecare persoană în personaj principal, unul modern și dinamic. După 20 de ani de activitate, IL PASSO se află la intersecția dintre încrederea experienței și vulnerabilitatea schimbării, stilul clasic și estetica contemporană, tradiția și inovația, celebrarea autenticității și a spiritului creativ, tânăr, liber.

IL PASSO prezintă noua colecție primavară-vară 2019 sub numele YOUth.
5 tineri artiști își expun propria viziune asupra colecției IL PASSO într-o abordare complet nouă, în care individualitatea și prospețimea sunt redate prin fotografie.
Andreea Badea, Vlad Andrei, Robert Antoniac, Codruț Sebastian Neguț si Christian Tudose sunt tinerii fotografi invitați de a curatoria, sub semnătura proprie și direcția artistică a lui Marian Palie, colecția primavară-vară 2019. YOUTH este un proiect prin care IL PASSO celebrează imaginea discontinuă, apelul la diversitate și libertatea de expresie, creativitatea ca formă de valoare a autenticității.