Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu, imaginea IL PASSO şi în campania primăvară – vară 2013

După o campanie de succes în sezonul anterior, Silviu Tolu, cel mai titrat model masculin din România şi Ştefania Ivănescu, revelaţia modelling-ului autohton, reprezintă imaginea IL PASSO şi în campania primăvară – vară 2013.

 

„În sezonul primăvară – vară 2013 am ales să continuăm colaborarea cu Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu, după ce campania anterioară, ai cărei protagonişti au fost tot ei, s-a bucurat de un real succes! În plus, Silviu şi Ştefania au reuşit şi acum să exprime perfect spiritul brandului IL PASSO! Am mizat pe culori puternice şi un aer fresh, ce au adus o atmosferă vibrantă campaniei! Am lucrat împreună cu Tibi Clenci şi Alin Gălăţescu, ei înţelegând foarte bine ceea ce ne doream, iar rezultatul este o campanie memorabilă.”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager IL PASSO.

 

Este al doilea sezon consecutiv în care Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu reprezintă imaginea brandului IL PASSO. Cunoscut pentru cele 7 campanii principale consecutive ale brandului GUESS, Silviu Tolu a realizat de asemenea campanii pentru branduri precum LONGCROFT, sOLIVER, Garnier şi DRYKORN şi a colaborat cu Tom Ford, Christian Dior, Hermes sau Gianfranco Ferre.

 

El a reusit să exprime cu succes trăsăturile bărbatului IL PASSO, stylish şi puternic, în timp ce Ştefania Ivănescu, una dintre cele mai promiţătoare modele din România, ce se bucură de notorierate atât pe plan naţional, cât şi internaţional, oferă o notă de eleganţă şi feminitate brandului.