Soluția Depanero Back-Office, dezvoltată de producătorul local de aplicații online Zitec și premiată de către reprezentanții Asociației Patronale a Industriei de Software și Servicii (ANIS) cu distincția “Software Outsourcing Project of the Year”, va facilita procesarea a peste 500.000 de produse în 2016, cu 80.000 mai multe față de numărul procesat pe parcursul anului trecut.
- Soluția Depanero Back-Office va facilita intrarea firmei de service electro-IT pe noi piețe.
- Mulțumită aplicației dezvoltate de Zitec, românii pot beneficia de cele mai mici perioade de service pe plan local.
- Depanero Back-Office a obținut premiul “Software Outsourcing Project of the Year” din partea ANIS.
Mulțumită eficientizării proceselor interne ale celei mai mari firme de service din România în domeniul electro-IT prin intermediul soluției implementate de Zitec, românii pot beneficia de cea mai mică perioadă de service pe plan local, de doar 7 zile. În următoarea perioadă, reprezentanții Depanero se așteaptă să scadă și mai mult durata de soluționare a solicitărilor primite din partea clienților.
“Aplicația Depanero Back-Office, dezvoltată de Zitec, ne dă posibilitatea să trecem la un nou nivel. Accesul la date în timp real ne permite să facem rapid analize detaliate despre procesele de business, astfel încât să răspundem mai repede la nevoile clienților. Spre exemplu, să reducem durata de reparație a produselor. Deși în prezent oferim cea mai mică perioadă de service din România, de doar 7 zile în medie, vom reduce și mai mult această medie de reparare a produselor pentru că, pe lângă cei aproape 300 de angajați profesioniști, avem acum capacitatea de a procesa mult mai rapid solicitările clienților”, a declarat Adrian Antohi, director general Depanero.
Potrivit explicațiilor sale, platforma multi-language va ajuta, totodată, la extinderea regională a serviciilor Depanero prin obținerea unui acces mai ușor pe noi piețe, respectiv cele din Ungaria și din Bulgaria.
Cum funcționează aplicația
Proiectul depanero.ro, de asemenea implementat de Zitec, cuprinde un CMS cu module custom, construit cu ajutorul platformei Drupal. Acesta reprezintă interfața dintre clienții firmei de service electro-IT și platforma de back-office, care a fost dezvoltată în Zend Framework.
“Depanero Back-Office a ajutat la automatizarea proceselor de gestiune a stocurilor, de ridicare a produselor de la clienți, de transferare a acestora către sediile companiei, precum și procesele interne, deosebit de complexe. Astfel, întreg procesul de onorare a solicitărilor primite de firma de service a devenit mai facil și mai eficient. Depanero Back-Office este exact tipul de proiect unde echipa noastra excelează, pentru că necesită atât înțelegerea și automatizarea unor procese de business, cât și o execuție de calitate ridicată”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO Zitec.
Practic, un client trebuie doar să completeze un formular atunci când vrea să trimită un produs în service. Solicitarea este procesată prin intermediul fluxului implementat de producătorul local de aplicații online și este transmisă curierului. Acesta din urmă primește rapid cererea de ridicare a produsului și instrucțiunile aferente.
Curierul aduce produsul în service, iar la finalizarea reparațiilor îl returnează clientului, toți pașii fluxului de lucru, de la statusul reparației la statistici, realizându-se și actualizându-se automat în aplicația Depanero de gestiune.
În plus, clientul are posibilitatea de a urmări în timp real stadiul în care se află reparația produsului său.
Afacerile Zitec au crescut cu aproape 40% în 2015
Producătorul local de aplicații online a înregistrat, în 2015, afaceri de 4,5 milioane de euro, în creștere cu aproape 40% față de anul anterior. În 2016, Zitec își propune continuarea trendului ascendent și mizează pe o majorare a afacerilor cu două cifre procentuale.
Compania lucrează atât cu clienți din România (60%), cât și cu parteneri din străinătate. Printre cei mai importanți clienți Zitec se numără STMicroelectronics, Network One Distribution, Paravion, Flanco, PayU și Lovecrafts.