Tefal lansează primul tur virtual în „Bucătăria Jamilei”

Tefal, lider mondial pe piata vaselor de gatit*, alaturi de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscuta si urmarita creatoare de continut pe segmentul culinar din Romania, si impreuna cu agentia de comunicare Saatchi & Saatchi, lanseaza in premiera proiectul „Bucataria Jamilei”.

Secretele Jamilei sunt acum dezvaluite printr-un website interactiv, un tur virtual ce include o perspectiva 360° asupra bucatariei Jamilei, sfaturi utile si informatii interesante din viata creatoarei de continut.

Prin bucatariajamilei.tefal.ro, vizitatorii sunt invitati sa descopere locul in care magia retetelor se intampla si detalii inedite care ofera o perspectiva captivanta asupra culiselor bucatariei Jamilei. Vizitatorii vor descoperi care-i sunt ajutoarele Tefal preferate, cele care contribuie la succesul retetelor celei mai cunoscute food-bloggerite din Romania, precum si o selectie de produse esentiale pe care le pot achizitiona simplu de pe site-ul Tefal Shop.

„La Tefal, dezvoltam in permanenta proiecte si colaborari inovatoare, care sa aduca valoare adaugata, atat pentru brand, cat si pentru comunitatea pasionatilor de gatit. Bucataria Jamilei este un colt de poveste virtual, unde pasionatii de gatit pot explora, invata si se pot bucura de secretele din spatele culiselor. Incurajam inovatia si suntem entuziasmati sa descoperim noi modalitati de a aduce bucurie si inspiratie in fiecare bucatarie”, a declarat – Laura Birzu, Digital Manager SCE.

Prin acest proiect, Tefal continua sa-si consolideze angajamentul de a oferi solutii inovatoare si inspiratie culinara pentru iubitorii de gatit.

„Cine nu si-a dorit vreodata sa fie invitat in bucataria Jamilei, sa ii descopere preferintele dincolo de video-urile care au facut-o celebra? Acum, acest lucru este posibil prin cel mai complex tur virtual 360°. In universul Jamilei, bunul gust este prezent atat in modul in care  pregateste „cele mai iubite” retete, dar si in felul in care si-a organizat spatiul de lucru.

 

Bucataria Jamilei reprezinta o oportunitate extraordinara de a aduce experienta culinara la un nivel complet nou. Suntem entuziasmati sa oferim pasionatilor de gatit posibilitatea de a explora virtual locul in care se naste magia retetelor delicioase. Speram ca acest proiect va aduce o noua perspectiva asupra bucatariei fiecaruia dintre noi si suntem nerabdatori sa vedem cum pasionatii de gatit vor interactiona cu aceasta experienta captivanta.” – a declarat – Oana Iancu, Content and Activation Manager SCE.  

 

Cred ca sunt putini romani digitalizati care sa nu fi incercat macar o data in viata lor sa gateasca o reteta a Jamilei. Pentru ca sunt simple, autentice si gustoase. Asa ca am vrut sa ducem aceasta relatie dintre Jamila si fanii ei la urmatorul nivel. Sa se simta mai aproape de Jamila, sa o cunosca si altfel, descoperindu-i bucataria, ajutoarele de baza, sfaturile si toate lucrurile care o inspira sa fie ceea ce este. Produsele Tefal sunt de multa vreme „ingredientele retetei de succes” ale celei mai cunoscute bloggerite culinare din Romania, iar faptul ca acum le vedem pe toate in acelasi loc, fiecare cu rolul sau bine stabilit, devine o dovada ca sunt indispensabile pentru retete delicioase si simple ca ale Jamilei”, a declarat Teodora Ionica, Group Creative Director, Saatchi & Saatchi Romania.

Pentru mai multe informatii despre proiectul „Bucataria Jamilei” si despre produsele Tefal, va rugam sa vizitati bucatariajamilei.tefal.ro.