The Grand Offices, susţinător al conceptului de work & leisure, lansează, în perioada 3 noiembrie – 3 decembrie, o campanie de promovare a confortului la birou, a unui mediu de lucru care să ajute angajaţii să se concentreze optim, să gestioneze stresul mai bine, să-şi sporească creativitatea şi să aibă o stare pozitivă, chiar la gândul că vor merge a doua zi la muncă.
Care este #ritualulplăcerii la birou? este întrebarea la care eşti provocat să răspunzi cu o fotografie sugestivă de la birou în care să surprinzi momentul şi pe care să o postezi pe profilul tău de Facebook, însoţită de hashtag-urile #thegrandoffices #finelife #grandlifeambassadors şi înscrie-te în concurs.
Poţi câştiga premii tentante şi asta pentru că The Grand Offices susţine ideea unei vieţi trăite frumos, având grijă ca orele petrecute la birou să se echilibreze cu ore de răsfăţ, care să-ţi ofere energie
„ Numeroase studii au demonstrat că un mediu plăcut la birou determină angajaţii să aibă o atitudine pozitiva vis-a-vis de orele de muncă, să devina mai relaxati, mai eficienţi şi mai creativi. Compania noastra a fost întotdeauna deschisă şi ne face plăcere să facem activităţi de pionierat, aşa cum este această iniţiativă prin care susţinem conceptul de fine living at work şi, când spun asta, nu mă gândesc la o viaţă de lux, ci la un mediu cât mai confortabil atât la nivel de spatiu, cât şi în ceea ce priveşte confortul emoţional, în care angajaţii sunt încurajaţi să trăiască frumos, să-şi ofere mici momente de plăcere în pauze, să meargă, poate, într-una din cafenelele pe care le găzduim în interiorul clădirii, să se bucure de muzica difuzată prin staţiile noastre, să meargă în pauza de prânz, o jumatate de oră, la sala pe care o avem tot în incinta clădirii. În plus, prin această campanie îi vom încuraja să îşi dezvolte pasiunile şi hobby-urile, punându-le la dispoziţie un spaţiu creativ şi recreativ si pregatind pentru aceştia mici surprize, bilete la teatru pentru iubitorii acestei arte, cursuri de pictura, invitaţii la Ateneu pentru melomani, apariţii editoriale, toate acestea determinând ca micile lor plăceri să aibă un ecou şi în rândul companiei. Ne dorim ca angajaţii cât şi chiriaşii, pe care îi avem, să se simtă bine la birou.”, a declarat Oana Mocanu – Sales & Marketing Manager The Grand.
Concurs
Tot în aceeaşi perioadă, The Grand Offices lansează concursul #ritualulplăcerii la birou, prin care face o invitaţie la creativitate, diversitate, individualitate.
Preocupările, ritualurile, sistemul propriu de valori sau preferinţele ne diferenţiază, iar acest aspect face ca diversitatea umană să fie atât de vastă şi fascinantă. Gândeşte-te care este momentul cel mai plăcut din timpul orelor petrecute la birou, acel ritual care îţi generează optimism, bună-dispoziţie şi care te face să zâmbeşti încrezător. Poate fi pauza de cafea în compania colegei de birou, contemplarea unui tablou care te inspiră, răsfoirea unei reviste, udatul florilor de pe pervaz sau aprinderea unor betişoare parfumate.
Surprinde momentul într-o poza edificatoare, posteaza poza pe Fb, alături de hashtagurile #thegrandoffices #finelife #grandlifeambassadors, dând like paginii de Fb The Grand Offices şi intră în concurs.
Pozele care vor acumula cele mai multe like-uri vor câştiga unul dintre premiile lunare, menite să contracareze “uitarea de sine” care se instalează tot mai des în rândul angajaţilor, odată cu volumul mare de muncă pe care îl implică vremurile actuale.
Premii
Pe data de 25 noiembrie si 10 decembrie au loc cele doua sesiuni de premiere, cu trei categorii de premii fiecare, oferite de The Grand Offices.
Premiul I – O schimbare de look (make-up, hair-style, consiliere stil personal şi o sesiune foto)
Premiul al II-lea – 3 abonamente la Worldclass Health Academy at The Grand
Premiul al III-lea – 2 sesiuni de răsfăţ, în cadrul Elysee Retreat – The Grand Avenue