Tommy Hilfiger anunta lansarea Spring 2016 Campaign
Inspirată de o vacanță exotică prin insule precum St. Vincent și The Grenadines, campania sărbătorește stilul de viață relaxat caraibian printr-o abordare nouă și eclectică, specifică Tommy. Amplasat într-un decor de ape turquoise și plaje cu nisip alb, stilul unic al colecției combină experiența relaxantă și liniștită din insule, cu o reinterpretare sofisticată; este un stil iconic de vacanță la cel mai înalt nivel.
Tommy Hilfiger ne transmite cele mai călduroase urări din insula exotică Mustique, unde Behati și minunata sa echipă se avântă plini de viață către plajă, pastrându-și atitudinea șic. De sub umbra frunzelor de palmieri și până la bălăceala din timpul surf-ului, ea este o exploratoare modernă a zilelor noastre – pregătită întotdeauna să-și așterne propriile întâmplări pe hârtie și să-și îndrume prietenii către aventuri în căutarea stilului the good life. Stilul casual al insulei se îmbină cu elemente sport și cool, cu o reinterpretare individuală. Roșu marinăresc, alb și albastru alături de imprimeuri florale specifice zonei, creează piese sofisticate cu o purtabilitate ușoară și relaxată. Imaginează-ți tricotaje croșetate și rochii în dungi precum bomboanele. Cămăși brodate din bumbac dungat. Blazere și cardigane cu nasturi, peste tricouri polo cu imprimeuri de flori exotice.
“Campania noastră pentru Primăvară’16 este inspirată de o vacanță nesfârșită în insule,” spune Tommy Hilfiger. “Eu și familia mea am iubit întotdeauna Caraibele, și Mustique în special este locul preferat unde petrecem timp împreună. În acest sezon am canalizat inspirația ‘island life’ înspre campania noastră colorată și cool ce poartă accente eclectice. Am îmbinat influențele nautice și tropicale cu paletele de culori decolorate și accente sport; este vorba despre o vacanță relaxată la plajă, cu abordări glamour.”
Wish You Were Here este o campanie realizată de fotograful Craig McDean, stilizată de Karl Templer și condusă creativ de către Trey Laird of Laird + Partners.
“Campania noastră de publicitate pentru colecția de Primăvară 2016 îmbrățișează identitatea vizuală unică a brandului și interpretarea reprezentativă a designerului, ce este relaxată, jucăușă și cool,” spune Avery Baker, Chief Brand and Marketing Officer pentru Tommy Hilfiger. “Campania reflectă în același timp noua noastră abordare stilistică pentru femei și angajamentul strategic de extindere globală a liniei pentru femei. Vedem un mare potențial de creștere pentru toate categoriile de linii pentru femei, iar această campanie este un element cheie în efortul nostru de a asigura consistență pentru întregul brand.”
Fotografiată în Mustique, o insulă din St. Vincent și The Grenadines, campania o are ca element central pe supermodelul Behati Prinsloo – care este pentru al treilea sezon consecutiv brand ambassador – cu o superbă echipă de “naufragiați”: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, și Darius Trabalza Haynes. Coafurile au fost realizate de Tomo Jidai iar makeup-ul de Francelle Daly.