Restilizarea pachetului reprezinta o noua etapa dintr-un plan pe termen lung ce vizeaza modernizarea marcii premium si reflecta statutul brandului de simbol contemporan.
Cutting-ul elegant al pachetului pune in valoare cadoul, oferind consumatorului vizibilitate maxima asupra continutului. Cele trei signiture drinks, Campari Orange, Americano si Negroni, sunt de asemenea prezentate pe spatele cutiei, in timp ce pe lateral se gaseste QR codul care trimite consumatorul catre pagina oficiala de Facebook Campari Romania.
Creatia pentru noul pachet a fost realizata pe plan local, cu obiectivul de a dezvolta un nou pachetcare sa comunice carisma si pasiunea brandului intr-un mod modern si autentic.
Rezultatul este o imagine noua, proaspata si moderna, care imbina cu succes elementele estetice cu cele practice. Logo-ul di Milano este evidentiat de efecte speciale, iar panglica rosie ofera o nota speciala de eleganta. Conceptul „Di Milano” exprima intr-un mod simplu, dar captivant, latura moderna, plina de stralucire a orasului cu acelasi nume si locurile fascinante, care inspira pasiune, senzualitate si vitalitate.
Inca de la lansarea sa in 1860, Campari a comunicat intotdeauna apeland la limbajul si la tonurile stilistice reprezentative pentru perioadele respective, anticipand tendintele si pozitionandu-se ca un adevarat promotor al modei si al stilului.
Adaptandu-se intotdeauna noilor generatii si tinand cont permanent de tendintele de reinnoire a gusturilor si formelor care au caracterizat piata bauturilor alcoolice, Campari este un deschizator de drumuri in ceea ce priveste design-ul in industria bauturilor alcoolice