Totul a inceput cu concursul Puma desfasurat in 2011 pe platforma IQads in care creativii romani erau invitati sa-si puna propriul design pe tiparul iconicei jachete T7 de la Puma aparuta in 1969. Din 201 de finalisti au fost alese 4 design-uri castigatoare. Cunoscuta deja pentru reinterpretarea moderna a motivelor folclorice romanesti (rochia etno, colectia „Romanian Apparel”), Lana a intrat in concurs cu un pattern traditional romanesc aplicat pe modelul T7. Desi s-a clasat pe locul 2, design-ul propus de Lana a trezit multe reactii entuziaste din partea publicului tanar, astfel ca Puma a luat decizia de a produce aceasta jacheta cu model etno-folcloric in editie limitata. Asa s-a nascut jacheta T7 Etno Shake.
Pentru aceasta ocazie a fost lansat pe Internet un clip de promovare, o versiune folclorica, intens romaneasca, a celebrului hit viral al momentului „Harlem Shake”, devenit astfel Etno Shake:
Magazinul Puma din AFI Cotroceni, singurul loc unde se gaseste jacheta T7 Etno Shake, a fost decorat in consecinta cu pattern-ul etno al Lanei, cu covoras traditional la intrare si cu masti traditionale romanesti.
Mai multi artisti s-au indragostit de jacheta T7 Etno Shake si au dorit sa o poarte:
-Corvin Cristian, arhitect
-Dan Piersinaru, artist, fotograf si organizator al Autor
-Ioana Liliana Gheorghe, designer de bijuterii si blogger
-Iulia Burtea, scriitor si blogger
-Laura Giurcanu, model si castigatoare a Next Top Model
-Paul Dunca, coregraf
-Paul Negoescu, regizor (O luna in Thailanda)
-Skizzo Skills, cantaret
si, nu in cele din urma, chiar autorul piesei „Harlem Shake”, DJ-ul si producatorul american Baauer.