Campanie COS SS18 Women
Expusă în stilul unei instalații artistice, campania foto are în cadru o fereastră în formă abstractă, cu o viziune blurată asupra peisajului. Aduce în atenția publicului creativitatea brandului COS, corelându-se în același timp cu noua colecție Primăvară Vară 2018. Caracteristici ale colecţiei: volume,structuri şi texturi, evidenţiate prin materiale precum: bumbac, lână şi chiar Tyvek, în nuanţe de alb optic, alb-bej sau verde mentă.
Campanie COS SS18 Men
Sezonul acesta campania masculină este în dialog cu vizualul campaniei foto feminine prin peisaj, dar prezentat printr-o direcție diferită. Caracteristici ale colecției: suprapuneri de texturi și nuanțe(bumbac, poplin, lână) transpuse prin volume, transparențe, croială structurată sau relaxată. Paleta cromatică se evidențiază prin bej, galben ocru, verde mentă sau verde pădure, dar și albastru navy.
În fiecare sezon, revista COS își face apariția cu intenția de a oferi publicului o perspectivă mai personală asupra brandului COS, este un canal deschis de comunicare și apropiere între brand și clientul său țintă. Ediția Primăvară-Vară 2018 a revistei COS are ca temă ”The Landscape” (Peisajul). Aceasta va fi disponibilă atât online pe cosstores.com, cât și în magazinele COS, începând cu data de 9 Martie 2018. Publicația cu numărul 22 va include materiale vizuale, de actualitate, dar și 2 editoriale de modă și 2 interviuri.