Interviu cu Diana Știrbu – "Kangoo Jumps acționează precum un lifting facial natural"

Diana Știrbu este Instructor internațional Kangoo Jumps și distribuitor autorizat Kangoo Club România. Spune entuziasmată că s-a îndrăgostit de ghetele Kangoo Jumps de prima dată de când le-a încălțat și că nu vede antrenamentele pe care le face ca pe un job.

Diana predă în peste 10 centre sportive din București, multe dintre ele fiind printre cele mai mari și renumite ale capitalei. Dar o vom lăsa pe ea să vă împărtășească secrétele acestui sport și de ce ar trebui să va alăturați echipei de kangurite energice și euforice.

1.      Cât de des ar trebui să practicăm Kangoo Jumps pentru a ne bucura de beneficiile unui astfel de sport?

Pentru că trăiesc într-un oraș atât de aglomerat și știu că una din  problemele noastre cu care ne confruntăm în acest moment este lipsa timpului, răspunsul meu este următorul: de două sau de trei ori pe săptămână e suficient. Gândiți-vă că sunt două sau trei ore care vi le dedicați vouă, momente în care uitați de stresul cotidian, de scaunul de la serviciu, de problemele pe care trebuie să le rezolvați.

 2.      Ce etape ale antrenamentului trebuie parcurse în mod normal în timpul unei ore de Kangoo Jumps?

Antrenamentul are următoarele etape: încălzirea, partea cardio care crește în intensitate treptat, stretching.

 3.      Ce parte a corpului se lucrează cel mai bine în timpul orelor de Kangoo Jumps?

 Ghetele kangoo jumps au numeroase beneficii și nu pot vorbi numai de o singură parte. Talpa lor este în formă de semicerc și te obligă pe tot timpul antrenamentului să-ți menții toată musculatura încordată. Așadar lucrează toate grupele musculare, accentul punându-se pe abdomen, picioare, fesieri.

4.      Kangoo Jumps este recomandat și persoanelor care nu doresc să slăbească, ci doar doresc să se mențină în formă și să-și tonifieze musculatura? Există antrenamente speciale care conțin mai multe exercitii de tonifiere a mușchilor?

Kangoo jumps nu este un sport care se adresează numai persoanelor care vor să slăbească. Oricum din punctul meu de vedere e o concepție greșită. Aud și eu discuții de genul “tu ești slabă…de ce mergi la sală?” Nu trebuie să faci sport numai pentru că vrei să scapi de kilogramele în plus sau de celulită. Sportul dă o formă frumoasă corpului, îl definește și trebuie practicat de tóate persoanele, indiferent de vârstă, sex, înălțime, greutate.

 5.      Cât de eficient este antrenamentul kangoo jumps pentru celulită și cum acționează Kangoo Jumps asupra sistemului limfatic?

Kangoo acţionează precum un lifting facial natural şi îmbunătăţeşte sănătatea generală

Imaginează-ţi că ţii în mâini un balon plin cu apă în timp ce sari pe patul de acasă. Poţi vizualiza ce se întâmplă cu balonul?
Fiecare celulă din corp se aseamănă cu acest balon. Exerciţiile fizice ce implică sărituri le supun în mod repetat unor tensiuni, din moment ce acestea trebuie să reziste în mod repetat forţei de gravitaţie crescute (atunci când balonul atinge alungirea maximă). În timp, membrana celulei se îngroaşă, prin urmare devine mai fermă şi dobândeşte elasticitate.
Pielea reprezintă o comunitate de celule. Prin urmare, sărind cu Kangoo Jumps cu regularitate, pielea ta devine mai fermă şi mai elastică.

Ghetele kangoo stimulează sistemul limfatic, astfel:
*curăţă celulele, eliminând toxinele dăunătoare
*întăreşte sistemul imunitar
*echilibrează metabolismul

 6.      Dacă aș vrea să îmi cresc rezistența la efort fizic, ce mi-ai recomanda: să alerg pe bandă, în parc, etc. sau să folosesc ghetele Kangoo Jumps?

S-au făcut numeroase studii legate de ghetele kangoo și s-a dovedit că antrenamentul pe ele îmbunătățește rezistența la efort fizic și intensifică în mod accentuat utilizarea oxigenului.

Puteți citi mai multe informații despre Diana Știrbu pe blogul ei: dianastirbu.ro

One Comment

  1. Pingback: În Stilul Meu și Diana Știrbu te invită la concurs!

Comments are closed.