Dupa problemele care s-au abatut in ultimii ani asupra Japoniei, de la accidentul catastrofal de la Fukushima si pana la seisme, tsunami si alte fenomene dramatice, turismul nipon a fost grav afectat.
Pe lista eforturilor depuse de autoritati in vederea revigorarii acestui sector economic, se inscriu si campaniile de marketing dedicat, realizate pe baza celor mai variate formule, menite sa sensibilizeze publicul larg.
De la galerii foto cu tenta istorica, utilizand cadre ambientate intr-o Japonie rurala, in care gheisele si samuraii devin protagonistii unor colectii emblematice pentru cultura si traditiile locale si pana la formule moderne, purtand amprenta unei abordari anecdotice a subiectului, turismul nipon se bucura azi de o atentie publicitara speciala.
Iata in cele ce urmeaza, un material cuprinzand o serie de imagini, in care pisicutele se transforma in cele mai dragalase calauze pentru pasionatii de calatorie, interesati sa exploreze minunatiile acetui teritoriu indepartat.
Specialistii japonezi nadajduiesc asadar, sa atraga cat mai multi vizitatori, apeland mai degraba la „marketingul pisicesc”, decat adoptand variantele clasice de promovare a turismului.
via yupi.md