Ora de fitness pentru abdomen, cu Iulian Dinu!

Indiferent de sex, cu toţii avem nevoie să ne tonifiem abdomenul şi să scăpăm de burta inestetică. Instructorul Iulian Dinu propune câteva exerciţii uşor de făcut, care dacă vor fi susţinute, vor duce la cele mai bune rezultate:

1. Abdomene scurte, de încălzire: picioarele vor sta depărtate pe sol la nivelul umerilor, genunchii îndoiţi, coatele lateral la ceafă. Împingem pieptul înainte, privirea este spre tavan. Acest exerciţiu de încălzire, este propus pentru lucrarea părţii superioare a muşchilor abdominali.

2. Genunchii îndoiţi la 45 de grade, coatele la ceafă, împingem pieptul înainte, privirea spre tavan. Va fi lucrată partea superioară a muşchilor abdominali.

3. Picioarele drepte la 90 grade, coatele la ceafă, împingem pieptul înainte, privirea spre tavan. Acest exerciţiu este recomandat persoanelor cu o pregătire sportivă avansată şi nu este o recomand persoanelor cu probleme ale coloanei vertebrale.

4. Picioarele depărtate deasupra solului, mâinile ţinute sub fund, se ridică ambele picioarele până la 90 de grade şi se revine deasupra solului, fără a-l atinge. Acest exerciţiu lucrează zona inferioară a muşchilor abdominali.

5.„Bicicleta” – genunchii îndoiţi la 45 de grade, mâinile la ceafă, se execută alternativ ducerea mâinii la piciorul opus. Exerciţiu cu grad moderat de dificultate. Acest exerciţiu lucrează tot muşchiul abdominal.

Sfatul nostru este să nu lăsaţi nicio zi să treacă fără să faceţi aceste exerciţii, iar antrenorul nostru vă provoacă: 

Iulian Dinu – Instructor Fitness / Aerobic / Personal Trainer
www.iuliandinu.ro
www.cursuriaerobic.ro

Lasa un comentariu