Profesioniştii de luni: Tyler Ballient şi Morgan First

Aceştia au creat un nou concept de critică a vinului, dar şi de promovare a acestuia prin intermediul unui website interactiv. Cea mai bună parte a proiectului constă în evenimentele  Wine Riots, petreceri ce au loc în New York, Chicago, Washington, Boston şi Los Angeles. Cei doi sunt printre cei mai tineri antreprenori de succes din Statele Unite ale Americii. Ideea i-a venit lui Tyler, după un part-time job, de asistent într-o vinărie. Aici el a învăţat multe despre informaţiile de bază pe care clienţii le au şi a decis crearea unui website care să ofere informaţii diversificate, chiar şi pentru necunoscători. Targetul lor este format din oameni tineri, fără cunoştinţe în domeniul producţiei de vin.

The Second Glass organizează petreceri sau degustări în care sunt expuse şi produse spre vânzare şi se pare că acestea au un succes incredibil. The second Glass este cea mai populară publicaţie on-line din acest domeniu. Site-ul acţionează ca un intermediar între producători şi clienţi, în scopul de a promova consumul de vin prin rebranding. Cei doi tineri vor să demonstreze că vinul de calitate poate fi accesibil pentru orice buzunar. Datorită targetului abordat, multe din descrierile de pe site au în vedere o serie de sfaturi de utilizare a vinului pentru tineri (ocazia la care să fie folosit, sub forma de cadou etc.)

Cristina Mîrzoi

Sursă foto: jessicavacco.com