Rexona a organizat în lună martie un concurs dedicat reprezentantelor sexului frumos care au încredere în ele şi care ştiu să poarte cu graţie celebra rochie neagră, elegantă.
Intitulat „Colecţia de rochii de seară”, concursul s-a derulat în mediul online pe pagina facebook.com/rexona.women.ro şi a constat în două etape simple – postarea unei imagini personale în care ţinuta obligatorie a fost rochia elegantă şi acumularea celor mai multe voturi de la utilizatorii paginii.
Din cele 1000 de participante înscrise în cele 3 săptămâni de concurs, au fost alese 25 de finaliste în funcţie de calitatea pozei trimise, îndeplinirea tuturor condiţiilor din regulament şi relevanta rochiei alese pentru înscriere.
Marele premiu al campaniei Rexona „Colecţia de rochii de seară”, constând într-o rochie eleganta NISSA, a fost câştigat de Doinița Pârvulescu din Buzău, finalistă care a acumulat cele mai multe voturi online de la utilizatori (cele mai multe „like-uri”).
Campania online Rexona „Colecţia de rochii de seară” a precedat expoziţia de ţinute purtate de Jojo în cadrul competiţiei viselor, deschisă în perioada 19 – 25 martie în Băneasa Shopping City, şi a generat 8.000 de fani noi ai paginii facebook.com/rexona.women.ro
La inaugurarea expoziţiei de ţinute, Rexona şi Jojo au lansat în paşi de dans noile deodorante antiperspirante cu tehnologia Motion SenseTM. Cu ajutorul tehnologiei Motion SenseTM, microcapsulele din nouă formula Rexona se activează la mişcarea braţelor şi eliberează parfum, care oferă senzaţia de prospeţime pe durata întregii zile.
Cu Rexona, te mişti mai mult, eşti mai protejată!