Londra, 28 februarie. Retailerul etic din domeniul frumusetii The Body Shop este mandru sa dezvaluie astazi ca are un nou Brand Activist in persoana cantaretei britanice si superstarului international Leona Lewis.
La 7 ani de la succesul sau la emisiunea X Factor (UK), cu douazeci de milioane de albume vandute si o minunata colectie de premii si nominalizari, Leona ramane fidela convingerilor ei. Iubitoare de animale si vegetariana de mult timp, Leona este partenerul perfect pentru The Body Shop si viziunea sa unica despre frumusetea fara cruzime/cruelty-free.
Ca parte a parteneriatului, una dintre primele activitati ale Leonei este sa sprijine The Body Shop si ONG-ul Cruelty Free International in eforturile lor comune din campania globala pentru interzicerea testarii pe animale a produselor cosmetice odata pentru totdeauna, construind pe baza deja creata a interzicerii testarii cosmeticelor pe animale in UE ce intra in vigoare anul acesta pe 11 martie.
Leona si-a pus numele pe o colectie exclusiva de make-up si fragrance cruelty-free, colectia in editie limitata Leona Lewis. Continand cosmetice 100% vegetariene in nuante in trend, colectia in editia limitata semnata de Leona Lewis are ambalaje cu un motiv floral cu cerb, sarbatorind faptul ca The Body Shop a fost unul dintre primele branduri de frumusete ce a folosit mosc creat artificial in laborator, cruelty-free, in locul celui provenit de la cerb. Colectia Leona Lewis editie limitata va fi disponibila in 4 din cele 6 magazine (cu exceptia Magheru si Timisoara) incepand din martie 2013.
Leona Lewis spune: “Sunt pasionata de domeniul frumusetii si sunt pentru drepturile animalelor. Drept urmare, sunt foarte interesata de unde provin produsele pe care le folosesc. The Body Shop vinde produse cruelty free, etice ce contin ingrediente aprovizionate prin programul Community Fair Trade. Colaborarea este ceva natural!”