Pe 26 aprilie, Weleda a găzduit un eveniment dedicat aniversării a doi ani de existență pe piața din România. Cu această ocazie Weleda a lansat trei produse noi de îngrijire corporală, pe bază de ingredinte pure, provenite din plante cultivate biologic și bio-dinamic, recoltate manual din grădinile proprii Weleda și cele partenere.
Weleda le-a oferit invitaților săi un răsfăț pentru piele și simțuri, cu arome îmbietoare și culori ce reflectă ingredientele naturale din compoziția fiecărui produs.
Fiind o perioadă potrivită pentru a da un refresh stilului de viață, Weleda a adus în lumină produsele ce redau frumusețea pielii: loțiuni de corp și de duș, pe bază de citrice și cătină.
“Doi ani de Weleda în România au însemnat pentru noi o muncă intensă dar plăcută, însoţită de satisfacţia de a aduce în faţa consumatorului român o alternativă cu adevărat naturală, sănătoasă şi eficientă de îngrijire pentru întreaga familie, încercând să diversificăm cât de mult portofoliul Weleda.
Am pătruns pe piaţa din România în plină criză economică, pe un segment al cosmeticelor naturale şi organice încă la început de drum, dar cu potenţial şi aşteptări mari, la fel ca şi ale noastre. Am descoperit un consumator român dornic de informare şi din ce în ce mai selectiv în ceea ce priveşte calitatea produselor pe care le foloseşte, ceea ce nu poate decât să ne bucure.
Am început colaborarea pentru distribuţie cu un număr puţin peste 60 de farmacii, în cea mai mare parte aparţinând de Famaciile Dona, şi câteva magazine bio, printre care MioBio, Napati, Organika, iar în prezent ne bucurăm să avem un numar total de peste 300 de farmacii şi magazine bio-naturiste partenere.
Dacă în potrofoliul nostru se regăsea iniţial un număr de 23 de produse (din cele aproximativ 100 de produse de îngrijire Weleda), din care cea mai mare pondere dar şi importanţă o aveau produsele Weleda Baby, în prezent avem un număr de 40 de produse, ce acoperă aproape toate categoriile de îngrijire, inclusiv cele de îngrijire pentru bărbaţi. Şi nu ne vom opri aici, intenţiile nostre fiind acelea de a lansa până la sfârşitul lui 2014 cât mai multe produse de îngrijire de la Weleda, dar şi remedii naturiste Weleda.
Suntem mândri să descoperim că Weleda face parte din ritualul de ingrijire al tot mai multor români care aleg să trăiască sănătos și frumos”, a declarat Ana Murariu, Marketing Manager Weleda România.