Alimente care reduc grăsimea abdominală

Dacă grăsimea de pe abdomen te împiedică să arăți și să te simți bine, acordă o mai mare atenție alimentelor consumate!

Prea multe alegeri greșite, precum alimentele bogate în grăsimi rele și zahăr îți pot aduce lejer kilograme în plus. Pe de altă parte, consumul de alimente corecte te va ajuta să reduci din caloriile consumate zilnic, iar grăsimea abdominală va dispărea rapid.

Consumă ardei iuți precum chilli, cayenne, jalapeno sau habanero. Aceștia conțin substanțe denumite casinoide, care ajută organismul să crească rata arderilor și, implicit, ajută la îndepărtarea grăsimii abdominale. Adaugă ardei iuți proaspeți sau uscați la fiecare masă, iar rezultatele nu vor întârzia să apară.

Înlocuiește alimentele bogate în carbohidrați. Broccoli, zucchini, ardeii grași, morcovii și ciupercile sunt legume sățioase, dar cu un conținut mic de calorii. Introduce cât mai multe astfel de legume în felurile de mâncare obișnuite precum paste, supe sau omlete.

De exemplu, în loc de tradiționalele spaghetti, poți încerca spaghetele vegetale din dovlecel. Vei reduce astfel aproximativ 180 de calorii la o masă. Sparanghelul este şi el o legumă săracă în calorii. Reprezintă un bun diuretic, care ajută la detoxifierea organismului. Poți să-l gătești la aburi, fierbere sau la grătar și să-l servești la cină ca garnitură, în loc de tradiționalii cartofi.

Consumă mai multe fibre. Fasolea, mazărea și lintea sunt legume bogate în fibre care te ajută să reduci sute de calorii din dieta zilnică. Legumele bogate în fibre îți conferă rapid senzația de sățietate deoarece absorb apa și îți umplu stomacul.

Adaugând mazăre, fasole sau linte meselor tale, te vei simți sătul chiar dacă porțiile nu sunt foarte mari. Și spanacul este bogat in fibre, dar sărac în calorii, iar conținutul de calciu ajută mușchii să se contracte și îți dă puterea de care ai nevoie în timpul exercițiilor fizice.

Legumele bogate în apă îți conferă sațietate. Castravetele, salata verde, țelina și roșiile sunt formate în proporție de 95% din apă și prin consumul lor te vei sătura rapid, fără grija caloriilor. Înlocuiește jumătate din felul de mâncare de la o masă cu o salată din aceste legume și vei reduce numărul de calorii la 50%. Poți consuma și frunze de kale ca o alternativă la salata verde.

Bogată în vitamele A, B6 și B2, kale aduce energie organismului și te protejează împotriva bolilor. De asemenea, conține fibre, astfel că reglează nivelul zahărului în sânge și îți taie pofta de dulce. O poți consuma în salate, cu ulei de măsline, alături de pui sau alte feluri de mâncare.

Pe lângă varietatea legumelor, adaugă și fructe în meniul tău zilnic

Fructele de pădure conțin substanțe naturale care ajută arderea grăsimii de pe abdomen. Afinele, de exemplu, sunt bogate în fibre și în antioxidanți. Ele ajută circulația și îmbunătățesc performanțele mușchilor în timpul exercițiilor fizice. Obișnuiește-te să consumi cel puțin o ceașcă de fructe de pădure pe zi.

Pepenele roșu te ajută să slăbești deoarece are puține calorii și te satură rapid. O porție de pepene roșu are 50 de calorii. De asemenea, este un fruct bogat în apă.

Grapefruitul te poate ajuta în lupta împotriva grăsimii pentru că este sărac în calorii și conține o substanță unică care ajută organismul să controleze nivelul glucozei din sânge. Un grapefruit mediu conține aproximativ 40 de calorii.

O dietă pentru combaterea grăsimii trebuie să conțină şi proteine, carbohidrați complecși și grăsimi sănătoase

Lactatele conțin o proteină denumită zer. Această proteină ajută corpul să formeze masă musculară, împiedicând corpul să ia calorii fără folos din lactate. Deși lactatele în general ajută corpul să slăbească, iaurtul reduce în special grăsimea abdominală. Consumă trei porții de iaurt degresat pe zi. Dacă ai poftă de iaurt cu fructe, evită-le pe cele din magazine, fiindcă sunt bogate în zahăr. Prepară-l acasă, adăugând fructe proaspete, precum afine sau zmeură.

Cerealele integrale sunt bogate în fibre, conferindu-ți rapid senzația de sațietate, spre deosebire de cerealele rafinate, precum orezul și făina albă. Cerealele integrale sunt  bogate şi în crom și magneziu, substanțe care controlează hormonii ce încurajează grăsimea să se așeze pe abdomen. Consumă doua-trei porții de cereale integrale pe zi: fulgi de ovăz, quinoa, orez brun sau pâine integrală.

Tonul este bogat în acizi Omega 3, care te ajută să arzi mai multe grăsimi deoarece cresc rata metabolismului. Tonul îți oferă sațietate pe un timp mai îndelungat, deoarece se digeră mai încet. În plus, proteina din ton ajută la creșterea masei musculare și implicit la arderea rapidă a grăsimilor.

Pe lângă o dietă echilibrată, fă cât mai multe exerciții fizice pentru a obține rezultate optime.

Cătălina Țurlan

msugradwellness.wordpress.com

cayennepepper.info

barefootandfrolicking.com

basstuna.blogspot.ro