„Îndemnăm către o înlocuire treptată a produselor cosmetice obișnuite cu unele naturale, conținand ingrediente care provin până la 100% din agricultura biologică”

Despre produsele MioBio, doamnele Alma Rusu și Ioana Păun, fondatoarele acestui brand „curat”, „aproape de zona bio/eco” ne asigură că „formulele conțin ingrediente care, în majoritatea lor, provin din agricultura biologică. Iar procentul lor este foarte mare în orice produs cosmetic natural, poate ajunge până la 100%. Rezultă produse mult mai concentrate, a se citi mai eficiente. Mai ales că ele nu conțin ingredientele sintetice, adesea nocive pentru sănătate, pe care le regăsim în multe produse convenționale”. Suntem onorați și ne bucurăm să vă prezentăm brandul MioBio.

  1. Va rugam sa ne faceti cunoscuta «povestea brandului dvs.» din perspectiva stilului de viata sanatos, pe care il propuneti.

Am pornit în 2009 cu 6 mărci de cosmetice organice, iar acum numărăm peste 50 pe rafturile MioBio. Este un mix între branduri cu prezență globală (cum ar fi Weleda, pionerul îngrijirii naturale, înființat în 1921, Mádara organic skincare sau Annemarie Börlind) produse de nișă (Susanne Kaufmann, Less is More, OZN vegan, Simply More, Biobrush Berlin) și produse naturale manufacturate în România (Sabio, Matca, Trio Verde sau Raftul cu Miresme).

Împreună acoperă tot ce înseamnă o îngrijire naturală din cap până în picioare. Chiar mai mult decât atât, pentru că avem în portofoliu și produse naturale pentru curățenia casei sau diverse accesorii eco și zero waste.

         2. Care sunt atuurile care fac sa fiti luati in considerare, atunci cand un client vrea sa achitioneze produsul dvs?

Am putea spune că încrederea ocupă un loc foarte important în relația cu clienții noștri. Testăm pe pielea noastră, la propriu, orice produs care ajunge pe rafturile noastre.

Implicit ajung doar produsele care ne-au convins din toate punctele de vedere. Înainte de toate trebuie să ne convingă calitatea și lista de ingrediente.

Tipul de produse este de asemenea foarte important, pentru că și cosmeticele organice urmează la rândul lor tendințele globale când vine vorba de îngrijire.

Sunt trenduri care implică atât rutine cât și anumite ingrediente care devin vedete datorită calităților lor remarcabile, cum ar fi vitaminele sau acidul hialuronic.

Sau, dimpotrivă, se urmărește lipsa anumitor ingrediente, ca spre exemplu în produsele de îngrijire vegane.

      3. Aveti anumite produse specifice in domeniul dvs. de activitate ?

Da, există produse specifice și în domeniul îngrijirii personale, cum ar fi cele dedicate pielii sensibile sau create special pentru anumite probleme cum ar fi acneea sau rozaceea. Produsele vegane au devenit de asemenea căutate. 

      4. Ati lansat campanie/campanii de educare a publicului ?

Nu putem vorbi de campanii propriu zise, însă de 14 ani, de când am deschis magazinul, oferim consiliere zi de zi. Am putea spune că este partea cea mai plăcută a job-ului nostru, să vorbim cu cei care ne trec pragul, să-i îndrumăm și să le oferim soluții personalizate.

   5. Ati vrea sa va diversificati clientela ? Considerati ca activitatea de educare a publicului larg, v-ar putea ajuta in acest  sens?

Felul în care au evoluat lucrurile în ultimii ani ne bucură nespus, în sensul că nu mai simțim că suntem un business complet de nișă.

Mulți termeni de pe etichetele produselor au devenit între timp cunoscuți pe scară mai largă, la fel și multe ingrediente.

Acest lucru s-a întâmplat în timp, prin creșterea popularității produselor organice. O popularitate care se bazează pe efectele bune pe care le au asupra sănătății noastre. Iar când vorbim de cosmetice, rezultatele nu doar se simt, ci se și văd. Încercăm să contribuim la rândul nostru zi de zi la educarea publicului, prin toate mijloacele pe care le avem la îndemână, de la contactul direct cu clienții până la platformele sociale.

   6. Ati vrea sa adaugati altceva legat de brandul dvs. ? Orice va face placere sa ne prezentati.

Faptul că am crescut acest business care a început foarte nișat, că am lansat în premieră branduri în România a căror prezență aici a crescut odată cu noi. Iar motivația noastră de a continua pe acest drum al antreprenoriatului vine pe de o parte din natura acestui business foarte “curat”, dar și din relațiile cu oamenii create de-a lungul timpului, mulți oameni extraordinari, fie că vorbim de clienți sau de furnizori.

    7. Cum ati convinge persoanele “indecise” sa duca o viata sanatoasa/sa adopte un stil de viata sanatos.

Se pot încerca mici schimbări în alegerile pe care le facem zi de zi, pentru că nu e ușor să ne schimbăm comportamentul peste noapte.

Iar noi, care vorbim des despre sănătatea în îngrijirea personală, îndemnăm către o înlocuire treptată a produselor obișnuite, pornind de la banalul săpun până la seruri, creme, loțiuni sau makeup.

Diferențele se simt și se văd în timp, fără niciun dubiu. Pentru că este vorba despre calitate și cantitate.

Formulele conțin ingrediente care, în majoritatea lor, provin din agricultura biologică. Iar procentul lor este foarte mare în orice produs cosmetic natural, poate ajunge până la 100%.

Rezultă produse mult mai concentrate, a se citi mai eficiente. Mai ales că ele nu conțin ingredientele sintetice, adesea nocive pentru sănătate, pe care le regăsim în multe produse convenționale.

  8. Recomandari de alegeri sanatoase

Am ales câteva produse nou sosite pe rafturile MioBio și pe care abia am așteptat să le prezentăm clienților noștri.

De la brandul nordic MÁDARA – BOTANIC RETINOL Serum – un produs alternativ la retinolul sintetic.

Un ser certificat organic bazat pe un complex vegetal la fel de eficient ca retinolul convențional, dar fără efectele secundare iritante.

Dezvoltat în colaborare cu dermatologi de top, rezultatul inovator este un complex alternativ de retinol organic derivat din plante care oferă aceleași beneficii de stimulare a colagenului și de îmbunătățire a texturii pielii ca retinolului sintetic, fără dezavantajele acestuia.

Tot de la MÁDARA – două produse dedicate tenului sensibil – SOS+ SENSITIVE cremă de zi și cremă de noapte. Sensibilitatea tenului este o preocupare globală și se manifestă  sub forma unei reactivități crescute a pielii, senzație de înroșire, arsuri și furnicături.

Persoanele cu piele sensibilă au nevoie de produse de îngrijire formulate cu atenție, care să limiteze în mod eficient disconfortul, fără a conține componente cu potențial iritant. Ambele creme sunt certificate organic, cu efect calmant al semnelor de sensibilitate și rozaceei.

RAMPAL LATOUR realizează săpunuri naturale încă de la 1828, iar săpunul organic de Marsilia este fabricat după rețetele tradiționale. Bogat în glicerină naturală, fără coloranţi artificiali, parfum sau orice alt ingredient sintetic, este unul dintre acele produse care pot fi pe bună dreptate denumite „indispensabile” într-o casă, pentru că este de foarte bună calitate, natural, practic, eficient, sănătos.

Săpunul de Marsilia extra-pur nu are doar calităţi multi-funcţionale, ci poartă şi amprenta unui suvenir: o bucăţică de istorie, de tradiţie, de autenticiate şi de iz al vremurilor de altădată.

De curând găsiți la noi și săpunul alb de Marsilia.

E hipoalergenic, foarte bogat în glicerină naturală hidratantă, respectiv conține peste 7%, pe lângă uleiurile vegetale pure care sunt în proporție de 72%.

Combinația aceasta îl face perfect pentru pielea sensibilă și uscată.

Ca să vă faceți o idee, o cremă hidratantă convențională conține în general 3% glicerină. Prin urmare e ideal pentru spălatul des pe mâini, însă are și tot restul calităților săpunului clasic de Marsilia – e minunat pentru mâini, corp, ten, rufe (îndepărtează petele din țesături), casă (curăță suprafețe).

PULPE DE VIE este un brand de cosmetice organice încântător, plin de prospeţime şi culoare, cu mix-uri originale în reţetele produselor sale.

Brandul s-a născut odată cu promisiunea de a oferi produse de îngrijire create din fructe suculente şi legume bio proaspete, cumpărate direct de la micii producători locali din sudul Franţei.

Iar printre noutăți se numără SWEET ADDICTION – o loțiune de corp în format generos, potrivită pentru întreaga familie.

O cremă lejeră pentru diminețile aglomerate care poate fi aplicată imediat după duș, pătrunde rapid în piele și o hidratează perfect, fără niciun efect lipicios.

Încheiem cu noua gamă MELTING de la SENDO. Patru produse care reprezintă formule super-concentrate cu conținut redus de apă. Zero waste, cu texturi dense, semi-solide și ingrediente de origine naturală, biotehnologie și prebiotice. Formule vegane, concentrate, perfecte inclusiv pentru călătorii. Gama cuprinde un balsam de curățare a tenului, unt de corp hrănitor, șampon nutritiv și balsam pentru pentru păr.

Coordonate de contact:

Alma Rusu & Ioana Păun – Managing Partners

Magazin MioBio

Jules Michelet 9 (zona Piața Romană), Bucuresti

Online shop: www.miobio.ro

 

 

 

 

 

 

 

 

Sursa: https://www.edpost.ro/